O mnie

Moje zdjęcie
Mam już swoje lata. Fotografią zainteresowałem się stosunkowo niedawno i można by rzec na starość;-) Ale dopóki zdrowie i kondycja mi pozwalają, włóczę się z aparatem po bagnach, lesie i krzakach, żeby robić to co sprawia mi największą satysfakcję.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Czas spokoju, wyciszenia i radości.

Zbliża się czas najbardziej rodzinnych i najbardziej nastrojowych świąt w roku, czas w którym nawet Wilki stają się potulne jak baranki;-)
Życzę wszystkim aby te dni spędzili w ciepłej rodzinnej atmosferze, w gronie kochanych osób a przypomnienie dnia narodzin Jezusa pozwoliło zapomnieć o trapiących nas problemach.


6 komentarzy:

  1. A Panu, Panie Krzysztofie życzę kolejnych wspaniałych kadrów, niezapomnianych wizyt wilków, kań, orlików i wszelakiej innej maści zwierzątek :) Dużo zdrowia dla Pana oraz Żony! No i ... cierpliwośći do nocnych wypraw w las (oczywiście dla Żony ;) ).

    Tadzio

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech magiczna moc wigilijnego wieczoru
    przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila świąt Bożego Narodzenia
    żyje własnym pięknem,
    a Nowy Rok obdaruje Ciebie
    pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych świąt Bożego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt, Krzysztofie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt a w Nowym Roku wielu wspaniałych okazji do fotografowania dzikiej przyrody :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krzysztofie napisz mi swój adres email bo nie mogę znaleźć a chcę zdjęcie przedniego przesłać. Pozdrawiam
    P.s. wacha123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Rewelacja z każdym wpisem jesteś lepszy

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy