O mnie

Moje zdjęcie
Mam już swoje lata. Fotografią zainteresowałem się stosunkowo niedawno i można by rzec na starość;-) Ale dopóki zdrowie i kondycja mi pozwalają, włóczę się z aparatem po bagnach, lesie i krzakach, żeby robić to co sprawia mi największą satysfakcję.

niedziela, 23 maja 2010

Zdjęcia z roku 2008. Czteronożni mieszkańcy lasu.

Tego młodego liska udał mi się uchwycić gdy podchodziłem do czatowni na ptaki drapieżne. Ładnie mi pozował ale udało mi się zrobić tylko dwa zdjęcia, chociaż długi czas był zdezorientowany i nie zdawał sobie sprawy że jestem tuż obok. Niestety bateria w aparacie padła.


















Wiele razy idąc z aparatem przez las widziałem jelenie stojące wśród drzew i krzaków obserwujące mnie z odległości kilkudziesięciu metrów. Dopóki jest się w ruchu jelenie stoją czujne, kontrolując sytuację. Wystarczy się jednak tylko zatrzymać, uciekają. Zdjęcie łani udało mi się zrobić, zatrzymując się i prawie natychmiast wycelowując w nią aparatem, pół sekundy później miałem już tylko możliwość zrobienia zdjęcia jej zadka :))



Dzik napędził mi strachu gdy skracając drogę, przedzierałem się przez trzcinowisko, zresztą prawdopodobnie ja jemu też. Być może była to locha która w pobliżu miała gniazdo z warchlakami, wolałem jednak tego nie sprawdzać.

1 komentarz:

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy