O mnie

Moje zdjęcie
Mam już swoje lata. Fotografią zainteresowałem się stosunkowo niedawno i można by rzec na starość;-) Ale dopóki zdrowie i kondycja mi pozwalają, włóczę się z aparatem po bagnach, lesie i krzakach, żeby robić to co sprawia mi największą satysfakcję.

niedziela, 23 maja 2010

Początek

Nazywam się Krzysztof Stasiaczek, mieszkam w maleńkiej miejscowości niedaleko Mikołajek na Mazurach. Postanowiłem że od dzisiaj zacznę tu umieszczać swoje zdjęcia. Przy ciekawszych będę starał się opisać okoliczności w jakich powstały.
Z czasem będą one publikowane w kolejności chronologicznej ale ponieważ fotografuję już od jakiegoś czasu, na początku będą zdjęcia które powstały wcześniej.
Interesuje mnie głównie fotografia przyrodnicza ale znajdą się tu też zdjęcia o innej tematyce.
Zapraszam do oglądania i czytania.
Krzysztof Stasiaczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy