O mnie

Moje zdjęcie
Mam już swoje lata. Fotografią zainteresowałem się stosunkowo niedawno i można by rzec na starość;-) Ale dopóki zdrowie i kondycja mi pozwalają, włóczę się z aparatem po bagnach, lesie i krzakach, żeby robić to co sprawia mi największą satysfakcję.

sobota, 5 czerwca 2010

Wiosna 2010. Przylaszczki i huby.






Zestawienie kwiatów z hubami wygląda na dość kontrastowe. Zdjęcia powstały któregoś z kwietniowych dni podczas wypadu z aparatem do lasu.
Przylaszczki to pierwsze masowo kwitnące rośliny w moim lesie. W tym roku ich kwitnięcie rozciągnięte było w czasie i nie było tak widowiskowe. Są jednak wiosny kiedy jest ono gwałtowne a całe poszycie leśne pokrywa się błękitnym dywanem kwiatów.
Huby to owocniki grzybów które żyją na pniach drzew lub martwym drewnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy