O mnie

Moje zdjęcie
Mam już swoje lata. Fotografią zainteresowałem się stosunkowo niedawno i można by rzec na starość;-) Ale dopóki zdrowie i kondycja mi pozwalają, włóczę się z aparatem po bagnach, lesie i krzakach, żeby robić to co sprawia mi największą satysfakcję.

piątek, 11 czerwca 2010

Maj 2010. Plener Popówek, uczestnicy.






Od 6 do 9 maja byłem na ptasim plenerze w okolicach Iławy. Organizatorem pleneru był pasjonata ptasiej fotografii i zarazem świetny fotograf Zbyszek. Był to już mój trzeci plener w tamtym miejscu. Zawsze chętnie tam jadę ze względu na grono sympatycznych ludzi których tam spotykam, tak samo jak ja zafascynowanych fotografią przyrodniczą. Ponadto okolica gdzie się spotykamy obfituje w ptactwo wodno-błotne tak że można zrobić ciekawe zdjęcia.
Ostatnim razem nie dopisała pogoda, ale i tak jak zwykle humory wszystkim dopisywały a i kilka zdjęć też można było zrobić mimo nie najlepszej aury.
Na zdjęciach od góry:
-Paweł, Andrzej, Przemek powracają z porannej zasiadki
-Uczestnicy pleneru przy ognisku.
-Fotografowanie rzekotki
-Narada przed wyjściem w teren.
-Ja we własnej osobie na porannym fotografowaniu (to zdjęcie zrobił Paweł).

1 komentarz:

  1. Zapraszamy na plener Popówko 2011 więcej info na stronie www.tfp.net.pl
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy